فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی
پاورپوینت  فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهیدپس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود .ضمنا برای اینکه راحت تر محصول مورد نظرتون رو پیدا کنید از قسمت (جستجوی محصولات) بالای صفحه استفاده کنید. با تشکر

دانلود درباره ی نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

لينک پرداخت و دانلود "پايين مطلب

فرمت فايل: پاورپینت(قابل ويرايش)

تعداد صفحه:94

نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

فهرست:

1)مدیریت پاداش

2) مدیریت قارچی

3) مدیریت آشوب

4) مدیریت فرایند محور

5) مدیریت ذره بینی

6) مدیریت بـحران

7) مدیریت کیفــیت

8)مدیریت سایه

9)مدیریت اخلاق

10)نظریه پنجره های شکسته

11)مدیریت سلولی

12) مدیریت مهرورز

13)مدیریت کوآنتومی

14)مدیریت انتگرالی

15)مدیریت حبابی

مقدمه:با وارد شدن جهان به هزارة سوم پیشرفتهای چشمگیر صنعت، تکنولوژی، رقابت بی حد و مرز تشکیلات و سازمان، ادغام شرکتها، استفاده از منابع خارجی برای فرایندهای داخلی، لزوم بکارگیری کیفیت فراگیر و پیشرفت بسیار بالای فناوری، نیاز به استفاده از استعاره های جدید احساس می شود که در اینجا به چکیده ای از چندین نوع  نظریه های نوین درمدیریت آموزشی اشاره می گردد.

1) مدیرت پاداش:

  مديريت پاداش برنحوه تهيه وطراحي برنامه ها توسط سازمان، به منظورمطمئن شدن از اينكه رفتارها وعملكردهاي موثركاركنان در تحقق اهداف سازمان مورد تقدير قرار مي گيرد، تمركز دارد. اصطلاح مديريت پاداش نشانگر اين است كه مزايا و منافعي كه به عنوان پاداش به كاركنان اعطا مي شود را مي توان مديريت كرد.

نظام پاداش دهی

nمتغیر دیگری که برای توانمندسازی کارکنان در سازمانها از جمله سازمانهای آموزشی، مهم می باشد نظام پاداش دهی مبتنی بر عملکرد است. برای توانمند کردن کارکنان در یک نظام پاداش دهی مناسب ؛ باید سهم هر فرد مشخص باشد. بعلاوه اگر نظام پاداش دهی بر عملکرد ابتکاری و غیر معمول مبتنی باشد احساس نیرومندی خودکارآمدی را در کارکنان تقویت می نماید. هدف از برقراری نظام پاداش، ایجاد انگیزه پیشرفت در فرد یا گروه در جهت بهسازی عملکرد آنهاست. معمولاً روش های مقداری پاداش دهی
nبصورت پرداختهای مالی یا به صورت طرح های انگیزشی غیر مالی یا ترکیبی از هردو می باشند. رمزدن (1997) ضمن بر شمردن انواع پاداش ها می گوید که روش های کمی پاداش دهی، تعداد کمی از اعضای هیات علمی را بر می انگیزاند وشکل های دیگری از پاداش دهی مانند کسب اعتبارو شهرت از عوامل مهم انگیزشی هستند که بر عملکرد فرد تاثیرگذار است.
 
 

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,590 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file7_1739531_8913.zip1 MB





دانلود تحقیق در مورد معرفي هوش مصنوعي

دانلود تحقیق  در مورد معرفي هوش مصنوعي پاورپوینت در مورد معرفي هوش مصنوعي لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل :  .ppt  ( قابل ويرايش و آماده پرينت  ) تعداد اسلاید : 46 اسلاید  قسمتی از متن .ppt :    معرفي هوش مصنوعي فهرست مطالب بخش اول: تاريخچه هوش مصنوعي دوره اول دوره دوم تعريف هوش مصنوعي بخش دوم: معرفي شاخه هاي هوش مصنوعي و مثال ها تاريخچ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان

دانلود درباره ی نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

لينک پرداخت و دانلود "پايين مطلب فرمت فايل : پاورپینت ( قابل ويرايش ) تعداد صفحه:94 نظریه های نوین در مدیریت آموزشی فهرست: 1)مدیریت پاداش 2) مدیریت قارچی 3) مدیریت آشوب 4) مدیریت فرایند محور 5) مدیریت ذره بینی 6) مدیریت بـحران 7) مدیریت کیفــیت 8)مدیریت سایه 9)مدیریت اخلاق 10)نظریه پنجره های شکسته 11)مدیریت سلولی 12) مدیریت مهرورز 13)مدیریت کوآنتومی 14)مدیری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,590 تومان